DAN ZEMLJE

Vsak dan bi se morali zavedati, da imamo le en planet, na katerem lahko kvalitetno živimo. Kvalitetno do kdaj? Glede na mačehovski odnos človeka do narave in njenih virov, ki za nas pomenijo ŽIVLJENJE, ne več dolgo.

Kako o tem razmišljajo dijaki 3. letnika programa naravovarstveni tehnik?

 

Bencin ali dizel ali kolo?  – Vprašanje za 22. april – svetovni dan Zemlje

S preprostim merjenjem in spremembo barve Lungovega reagenta smo dijaki 4. letnika naravovarstvenega tehnika izmerili prisotnost dušikovega oksida v izpustu dveh avtomobilov,  z dizlovim in bencinskim gorivom.

Intenzivnejša vijolična barva iz dizlovega avtomobila je dokaz večje prisotnosti dušikovega oksida. Glavni vir dušikovih oksidov je ravno promet in z njim povezana onesnaženost zraka.

Mogoče pa pridemo jutri v šolo s kolesom in ne bencinarjem in dizlom?

4. NT z mentorico Alenko Mavrič

 

DAN ZEMLJE: medpredmetno in medprogramsko sodelovanje

SODELOVANJE, OZAVEŠČANJE, UČENJE DRUG OD DRUGEGA …Veščine, ki bi jih morali obvladati vsi .

Delavnico takšnih vrednot so danes izpeljali dijaki 1. letnika programa pomočnik v biotehniki in oskrbi in dijaki 3.letnika naravovarstvenega tehnika. In to na prav poseben dan – SVETOVNI DAN ZEMLJE.

Naravovarstveniki so dijakom 1. PB predstavili okoljsko problematiko in jim podali nekaj predlogov za to, kako lahko čisto vsak od nas pripomore k bolj čistemu okolju.  Kasneje pa so skupaj izoblikovali želje in planetu Zemlja pisali čestitko za njen praznik!

VSE NAJBOLJŠE, ZEMLJA! NAJ SE URESNIČI ČIM VEČ NAŠIH ŽELJA!

Sami pa obljubljamo, da bomo k uresničitvi vsaj nekaterih želja pripomogli tudi z našim odgovornim in spoštljivim odnosom do okolja!

Dijaki 1. PB in 3. NT ter mentorici Andreja in Rosana